RU | UA

Як відкрити бар з нуля - частина 1

Одне з головних завоювань капіталізму в Україні це те, що основна частина наших громадян перемістилася з-під парасольок дитячих майданчиків під дах затишних барів. Але навіть сьогодні необхідно докласти чимало зусиль, щоб відшукати затишний, демократичний бар з хорошим обслуговуванням ...

 

Отже, ринок далеко не насичений.
І якщо Ви це зрозуміли і абсолютно чітко усвідомили, що бар і все, що з ним пов'язано - від спілкування з відвідувачами до приготування екзотичних коктейлів - Вам цікаво і у Вас є $ 100 - 200 тис. Вільних коштів, то можете сміливо вкладати ці кошти в відкриття бару.


Тим більше що в барному бізнесі ризик значно менше, ніж в ресторанному:

  • менші витрати на основні фонди (на приміщення та обладнання);
  • невеликі втрати, пов'язані зі зберіганням продуктів;
  • для обслуговування бару не потрібен великий штат працівників, що дає можливість краще контролювати якість сервісу.

 

Але, для початку Вам необхідно прийняти рішення, яким шляхом Ви підете.

 

 

Перший шлях

 

Визначиться з концепцією бару, вибрати коло людей, яких Ви бачите своїми клієнтами (цільова група), потім позначити місця, де вони проживають (торговий район) та приступити до пошуків вільної площі, яка придатна для бару. Є шанс, що Вам пощастить, і Ви знайдете площу для свого бару, але такий шлях може виявитися або довгим або занадто витратним.

 

Більш реалістичним є другий шлях: Location - цільова група - концепція.


Поділитися досвідом створення барного бізнесу ми попросили керівника Школи Бартендерів Володимира Ворожбу, який допоміг нам скласти покрокову інструкцію для відкриття бару.

 

Крок перший. Вивчити пропозиції з оренди (або продажу) приміщень, які підходять для бару. Що шукати?


Кращий варіант це перший поверх нежитлового будинку. Бар в підвалі не тільки відлякує частину клієнтів, а й забезпечить Вас проблемами з каналізацією та кондиціонуванням. Бар в пентхаусі допустимо тільки в готелях і торгових центрах.


Що потрібно ретельно перевірити так це те, щоб не купити разом з приміщенням купу проблем, які можуть спричинити за собою непередбачені витрати і навіть стати причиною закриття бару?

 

• наявність і якість комунальних послуг;

• збереження за Вами, як за новим власником приміщення, залишкових прав;

• термін оренди повинен бути таким, щоб не тільки повернути вкладені гроші, а й отримати прибуток;

• зручність і безпеку під'їзду і підходу;

• оцінюючи і підбираючи розміри приміщення, бажано розраховувати на успіх і на те, що Вам в найближчі часи знадобляться площі для реалізації нових ідей.

 

Крок другий. Аналіз торгового району для визначення цільових груп. Ви повинні усвідомити, хто Ваші потенційні клієнти.


Для цього вам необхідно вивчати житлові будинки, машини стоять біля під'їздів, кількість офісів і рівень розвитку компаній. Простежити за людськими потоками, що протікають повз Вашого майбутнього бару вранці і ввечері. Визначити переважний вік цих людей, у що вони одягаються. Побувайте в питних закладах цього району, зрозумійте, чим вони відрізняються і запам'ятовуються, оцініть відвідуваність, ціни та сервіс.


Чим краще Ви визначитеся з цільовою групою - її доходом, соціальним статусом, сферою інтересів і переваг, тим більше у Вас шансів, що і наступний крок буде правильним.

 

Крок третій. Побудова концепції бару. Концепція бару може бути відображена в асортименті бару, інтер'єрі, музиці, уніформі персоналу, тобто, - у всьому. Добре, коли навіть сама назва бару - концептуально.


Але на нього лягає додаткова відповідальність - воно має бути звернено до цільової групи людей, і повідомляти їм, що цей бар для них, для їхнього рівня доходу.
Знання цього рівня також дозволяє вам прорахувати середній чек, а це, в свою чергу, дозволить підібрати відповідне барне обладнання, яке ви можете купити в нашому інтернет магазині, визначити ціни і витрати на інтер'єр.


Дуже важливо придумати і спроектувати відмінності, так звані - "фішки". Основне завдання при цьому - добре здивувати, спровокувавши бажання відвідувачів розповісти про побачене знайомим і друзям.

 

 

Адреса: м. Полтава, 36008
вул. Ветеринарна, 22
Тел. (067) 530-08-82
(095) 882-02-24

Юр. адреса: м. Київ, 03148
вул. Сім'ї Стешенко, 3