RU | UA

Гарантія, сервіс та повернення

1. Умови гарантійного обслуговування

 

1. Клієнт зобов'язаний виконувати всі рекомендації і поради щодо правильної експлуатації і роботі з   обладнанням, які прописані в технічному паспорті:

 

  • використовувати тільки ті продукти, для переробки яких розрахований даний вид обладнання
  • під час роботи з обладнанням не перевищувати допустимі норми по завантаженню та переробці продуктів харчування, щоб уникнути перевантаження і виходу двигуна з ладу або поломки технічного виробу
  • дотримуватися техніки безпеки під час роботи з обладнанням.

 

2. Підставою гарантії є документ, виданий при покупці обладнання, завірений підписом продавця, а так же мокрою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування


3. На все обладнання, куплене в нашій компанії, поширюється гарантія. Виняток становлять такі комплектуючі як: скло, гумки ущільнювачів, прокладки, лампи підсвічування, пластмасові частини обладнання, ручки, полки, ніжки, транспортувальні колеса, болти, гайки і т.д., а так само елементи, які згодом зношуються: ножі, різні насадки кухонних приладів;


4. При отриманні обладнання, клієнт зобов'язаний оглянути його на наявність механічних пошкоджень і в разі їх виявлення відразу ж пред'явити претензію в письмовій формі кур'єрській службі і повідомити про це нашому менеджеру. В іншому випадку товар гарантійному ремонту та обміну не підлягає;


5. Компанія надає гарантію на термін вказаний в місяцях, який відзначається в гарантійному листі. Термін гарантії починається з моменту отримання обладнання клієнтом;


6. Дефекти, які виникли з вини виробника, будуть усунені протягом 14 робочих днів від дати прийняття товару на гарантійний ремонт (не враховуючи час на доставку). Цей термін може бути продовжений на необхідний час доставки запчастин, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих, які відсутні в Україні і потрібно їх замовлення з іншої країни; ;


7. Гарантія анулюється у наступних випадках: 

 

  • товар використовувався не за призначенням (неправильне використання і обслуговування, видимі механічні, хімічні та термічні пошкодження);
  • внесення в конструкцію обладнання змін і / або здійснення доробок, а так само використання вузлів деталей, комплектуючих виробів непередбачених нормативними документами;
  • експлуатація обладнання в неналежних умовах (нестабільне електроживлення, недотримання необхідних режимів вологості і температури в приміщенні для правильної роботи обладнання, підключення декількох одиниць обладнання в одну розетку, підключення техніки через різні « подовжувачі » і « переноски » і т.д .);
  • обладнання було пошкоджене під час транспортування (клієнт, приймаючи обладнання, не провів ретельний огляд на механічні пошкодження і не пред'явив претензію кур'єрській службі, а також не повідомив нам про цю ситуацію);
  • при визначенні факту втручання в конструкцію виробу людей, які не мають на це дозволу від нашої компанії;
  • в разі пошкодження обладнання нестабільністю роботи електромережі, газопроводу, водопровідної і каналізаційних систем
  • при використанні розеток без контурів заземлення.


8. Право на гарантію має безпосередній покупець (компанія) дані, яких вказані в рахунку-фактурі, видатковій накладній. Подальший перепродаж обладнання не означає передачу прав на гарантійне обслуговування іншому суб'єкту;


9. Компанія не відповідає за шкоду, заподіяну здоров'ю покупця і / або майну підприємства в разі неправильного підключення, обслуговування та роботі з обладнанням.

 

 

2. Процедура прийому товару по гарантійним зобов'язанням:


1. Товар повинен мати оригінальну упаковку, а так же бути в ідеально чистому вигляді, не мати механічних пошкоджень, мати повну комплектацію і наявність супровідних документів;  


2. До товару повинен бути доданий повністю заповнений акт рекламації з підписом і печаткою покупця;


3. Обладнання, без гарантійного талона, виданого нашою компанією, гарантійного обслуговування не підлягає;


4. Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, які підтверджують покупку товару (рахунок-фактура, видаткова накладна, гарантійний талон), якщо виникають сумніви щодо його походження;


5. Компанія не бере на себе зобов'язань заміни гарантійного товару на аналогічну модель на час ремонту (докладніше в 3-му абзаці пункту №3 « Повернення купленого обладнання »); 6 . у разі ремонту, товар повинен бути доставлений клієнтом до сервісного центру вказаний нашою компанією;


7. Доставка обладнання на гарантійне обслуговування в сервісний центр проводиться за рахунок клієнта;


8. Заміна несправного обладнання можлива тільки за висновком сервісного центру про те, що обладнання не підлягає ремонту і повинно бути замінено. У разі заміни несправного обладнання клієнт оплачує доставку в обидві сторони;


9. Якщо товар виявився справним, сервісний центр має право вимагати оплату за діагностику

 


3. Повернення обладнання, яке не було в експлуатації


Закон України « Про захист прав споживачів » регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками, продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності згідно пункту №22, статті №1 Закону України « Про захист прав споживачів » споживачем є фізична особа, яка придбаває товар для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю  


Тому на правовідносини, які виникають під час операцій купівлі-продажу обладнання між суб'єктами господарської діяльності вимоги Закону України « Про захист прав споживачів » не поширюються. 

 

Закон України «Про захист прав споживачів»

 

Компанія HotMax йде на максимально можливий компроміс і надає можливість повернення обладнання, яке не було в експлуатації з певними умовами:


1. Повернення обладнання, яке не було в експлуатації можливий не пізніше 14-ти днів з моменту надходження грошей на наш розрахунковий рахунок. При цьому покупець оплачує доставку товару, що повертається;


2. Повернення грошей за обладнання клієнту проводитися протягом 3-х робочих днів після отримання та повного огляду обладнання, його комплектації і стану упаковки. У разі визначення факту використання обладнання, сума за товар висилається з вирахуванням амортизації за використання обладнання. Так само в разі пошкодження обладнання під час зворотного перевезення буде вирахувана сума еквівалентна пошкоджень технічного вироби;


3. Обладнання, яке було виготовлено на замовлення, а так само технічні вироби, які були в експлуатації поверненню та обміну не підлягають;


4. Обладнання в неоригінальній упаковці і неповної комплектації поверненню не підлягає;


5. Можливий варіант обміну обладнання, яке не було в експлуатації, на аналогічну модель, але з іншими необхідними технічними параметрами. При цьому оплата доставки обладнання в обидві сторони повністю лягають на клієнта. В іншому випадку відправлений нам товар для заміни з неоплаченої доставкою буде відісланий клієнту назад!

 

Сервісні центри наших партнерів знаходяться у всіх великих містах України, а також обласних центрах, що дозволяє оперативно вирішувати питання по сервісу і ремонту в будь-якому куточку України.

 

 

Якщо саме Вашого населеного пункту немає на карті - не переживайте і уточніть у менеджера про умови сервісу обладнання в Вашому населеному пункті

Адреса: м. Полтава, 36008
вул. Ветеринарна, 22
Тел. (067) 530-08-82
(095) 882-02-24

Юр. адреса: м. Київ, 03148
вул. Сім'ї Стешенко, 3